Uitverkocht Award

Uitverkocht Award

De Harmonie

De uitverkochte zalen mochten aandacht krijgen. Hiervoor heb ik de Uitverkocht Award in het leven geroepen. Het concept, de uitwerking en het overhandigen aan de artiesten lag in mijn handen. Hiermee laat De Harmonie ook deze mooie momenten niet zo maar voorbij gaan. 

Uitdaging

De mooie momenten moet je niet zomaar voorbijlaten gaan. Het is namelijk niet 'normaal' om een zaal uit te verkopen. 
De Uitverkocht Award is voornamelijk bedacht om unieke content te maken en dit te delen op de socials. Er wordt erg goed gereageerd op deze berichten. Ze worden veel geliked en besproken, ook door de artiesten zelf. Zo heeft Peter Pannekoek, na eigen zeggen, 100 kaarten moeten kopen om deze Award te mogen ontvangen. RTL Boulevard heeft het opgenomen in een artikel over de Lama's en Hadewych Minis poetst 'm nog elke dag even op.

Waarde

Door deze unieke content heeft De Harmonie aanzienlijk meer likes en volgers gekregen op de socials. 

Gerelateerde projecten

Share by: